FAQ

Mijn login werkt niet! Wat moet ik doen?

Als dit de eerste keer is dat u onze nieuwe en verbeterde site gebruikt, moet u een nieuwe account maken op de startpagina. Onze excuses voor dit ongemak, maar voor uw toekomstige bestellingen kunt u inloggen en genieten van een verbeterd bestelproces! Als u niet over uw inloggegevens beschikt en u geen brief of e-mail van ons hebt ontvangen, kan u via het contactformulier deze opvragen en kunnen we deze opnieuw verzenden.

Ik ben mijn paswoord vergeten, hoe kan ik het opnieuw instellen?

U kunt het hier opnieuw instellen met uw e-mailadres dat aan uw account is gekoppeld. Let op! Als dit de eerste keer is dat u onze nieuwe en verbeterde site gebruikt,moet u een nieuw account aanmaken op de startpagina. Zie hierboven.

Wat is mijn klantnummer / waar kan ik het terug vinden?

U vindt uw klantnummer terug op een e-mail of brief die u van Colgate heeft ontvangen. Indien u deze niet meer heeft, kan u uw klantnummer opvragen via het contactformulier.

Er werkt meer dan 1 tandarts in onze tandartspraktijk. Kan elke tandarts zich op de site registreren?

Per tandartspraktijk wordt er 1 login voorzien

Mijn bestelling is niet aangekomen, wat is de status van mijn bestelling?

Gelieve ons te contacteren via het contactformulier, selecteer de optie “Status bestelling

Ik heb een specifiek verzoek voor stalen, wat moet ik doen?

Gelieve ons te contacteren via het contactformulier en wij kijken wat we voor u kunnen doen!